Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

43215
Very practical folders, come even with little white labels for dividers, so you don't have to cut it yourself. Good quality, grab it when on sales! Will order more.
Dec 20, 2019
This is a second time I am ordering these adapters. Very practical for managing your HDMI cables behind the TV. Good quality, grab it when on sales!
Dec 20, 2019
Good quality cloths, and price was right too!
Dec 20, 2019
There is no Zero marks to give to this product, unfortunately... Save your monies, stay away!!!!!!! Does not work at all.. Got several of these [on sale, thanks God!] and either they came leaked in their boxes already, or dry in their tubes, or they do not work at all.. Even worse, I gave a couple away as gifts, to my eternal shame… Big disappointment, but be warned, THIS IS PURE JUNK!!!
Jun 06, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hello! Thank you for leaving a comment on this product. We are sorry to hear that you had a bad experience with this item. If you encounter a problem with any of our items, do not hesitate to contact us by email: support@123ink.ca or by phone: 1-866-979-7463 for either a replacement or refund. This article has a warranty following the purchase. Thank you and good day!

Excellent product! Took one star off due to some complications wit drivers; it was not recognized right away... Didn't succeed in obtaining drivers off of the Windows update... TiP: install software from the small disk that comes whit it first. Restart computer. Plug it in... After that, it should work just fine.
Apr 21, 2019
Very good quality, stuffed in the bag to protect it while traveling; good quality Memory foam, nice little pocket on the side, and appropriate ties. Recommended!
Apr 21, 2019
Very practical, works fine and the Night light is an excellent touch! Recommended!
Apr 21, 2019
It is HUGE!!! :-) But it is stated in specs so to be expected! Otherwise, very nice material, and my mouse loves it!
Apr 21, 2019
Excellent solution in today's world of very power-hungry gadgets! this will cut out on their charging times for sure!
Dec 08, 2018
Very practical, space saver and helps you hide HDMI cables so they don't stick out behind your TV set.
Dec 08, 2018
Cheap and good for the price. Fast shipping.
Apr 03, 2018
Cheap and good for the price. Fast shipping.
Apr 03, 2018
Cheap and good for the price. Fast shipping.
Apr 03, 2018
Cheap and good for the price. Fast shipping.
Apr 03, 2018
Very nice light color, and looks brighter than 45W for sure. Replaced some 60W and even 75W traditional bulbs with these without much of a visible difference. Fast shipping as well.
Apr 03, 2018
I have and use this charger for a year now, and all I can say is: fantastic product, great build quality, well worth the price. It goes with me on every trip...
Apr 03, 2018
Excellent, very bright light, looks almost like 100W! Nice light colour.
Apr 03, 2018
Good: Fills like sturdy build. Impressively fast shipping. Not so good: Sound pretty muffled.Terrible 'micro-print' User manual included. If you manage to read it, you will find out it was not worth reading at all - mentions "camera settings" [?!?!] promises "Stereo headphone output" that does not exist etc. No AUX cable supplied, only USB charging cable. Blue LED light is not visible until you remove back rubber splash cover - and even then it is on the back side of the speaker, and not visible... Usual problems with FM radio on this type of devices - poor reception, few stations, guessing the station's name etc... Speakerphone mode looks OK after a single test. Music mode [SD card] works great!
Apr 03, 2018

Loading...