Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

43215
I ordered for free metro delivery but prime cables sent me via Canada post for free without canceling the order . The product itself expires in one month for the exceptional care of prime cables I give the 5 star
Mar 20, 2020
Very short expiry date when product was on sale . Just under a month
Mar 14, 2020
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our 24 hours customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ).We cover one year warranty for it .We are more than happy to help you here .Best regards

Never received it after order , looks very good in pictures
Mar 14, 2020
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our 24 hours customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ).We cover one year warranty for it .We are more than happy to help you here .Best regards

Very small in size
Mar 14, 2020
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our 24 hours customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ).We cover one year warranty for it .We are more than happy to help you here .Best regards

Super small not very helpful
Feb 20, 2020
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ). We are more than happy to help you here .Best regards

Great batteries great price when on sale
Jan 29, 2020
This is best however doesn’t fit all toilet shapes
Jan 29, 2020
It’s okay quality not that sturdy I wouldn’t buy it again
Jan 14, 2020
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ). We are more than happy to help you here .Best regards

Good price and descent quality for the price
Jan 11, 2020
Not as good as prime basics alkaline batteries , doesn’t last well
Jan 11, 2020
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ). We are more than happy to help you here .Best regards

Same price as grocery stores but free metro shipping
Jan 11, 2020
Tried it once and does it’s job
Jan 11, 2020
I haven’t seen a product better than method foam wash at this price
Jan 11, 2020
For the price it’s decent else wouldn’t buy for a higher no sale price
Jan 11, 2020
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ). We are more than happy to help you here .Best regards


Loading...