Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

43215
Great product!
Nov 04, 2019
Sorry not a fan.
Nov 04, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hello! Thank you for leaving a comment on this product. We are sorry to hear that you had a bad experience with the towel. We will send you an email to help you from there.

omg! this is so yummy!
Nov 04, 2019
The smell of plastic or rubber on the product is not good
Oct 14, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ). We are more than happy to help you here .Best regards

Broken after-11months of minimal use. Prime Cable customer service is great though as they offer replacement of product.
Oct 01, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hello, We are sorry to hear that the product was defective within only 11 months. If you have any problem with the replacement cable to not hesitate to contact us! Thank you!

Broken after 11months of minimal usage. Prime Cable customer service is great though as they offer replacement of product.
Oct 01, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, We appreciate your review. We are glad that you are satisfied with our customer service. If you have any other questions, please don't hesitate to contact us at 1-866-979-7463. Thank you and have a nice day!

Broken after 11months of minimum usage
Oct 01, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Good afternoon Mary, Please forgive us for the inconvenience. If you wish to discuss the details of your order please dont hesitate to phone or email our support department. Thanks, Tania

love it!
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for your review, we are happy that you like our product, please feel free to call us at 1-866-979-7463 and email us at support@123ink.ca if you have any questions.

love it!
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for your review, we are happy that you like our product, please feel free to call us at 1-866-979-7463 and email us at support@123ink.ca if you have any questions.

love it!
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for your review, we are happy that you like our product, please feel free to call us at 1-866-979-7463 and email us at support@123ink.ca if you have any questions.

love it!
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for your review, we are happy that you like our product, please feel free to call us at 1-866-979-7463 and email us at support@123ink.ca if you have any questions.

love it!
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for your review, we are happy that you like our product, please feel free to call us at 1-866-979-7463 and email us at support@123ink.ca if you have any questions.

love it!
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for your review, we are happy that you like our product, please feel free to call us at 1-866-979-7463 and email us at support@123ink.ca if you have any questions.

love it!
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hello, we appreciate your kind words. if ever you have any problem with this item do not hesitate to contact us. Thank you!

great!
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thank you for your review. We are glad that you like the product. If you have any other questions, please don't hesitate to contact us at 1-866-979-7463. Thank you and have a nice day!

ok
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hello, Thank you for the feedback on this item, we appreciate it. If you have any problem with this item, please let us know by email support@123ink.ca or by phone 1-866-979-7463 , thank you!

Kinda small. If you have big hands I wouldn't recommend it.
Jul 25, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ). We are more than happy to help you here .Best regards


Loading...