Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

43215
I've been buying these for years. With kids in school you have to save where you can. They have never let me down; as good as the originals! Great Value
Dec 17, 2020
Great stocking stuffer for my Cadet daughter!
Dec 17, 2020
Excellent stocking stuffer for my Cadet daughter.
Dec 17, 2020
I've been using these for years now, never let me down yet. Kids in school print a lot of stuff. Great value!
Dec 17, 2020
Great value! I can't tell the difference between the original or the remanufactured. Easy to order, arrives on time or early. I'll be back for more.
Feb 22, 2018
Great value. I've been purchasing here for a few years now. Easy to order, arrives on time or early. I've used both new and remanufactured products .... I can't tell the difference and the kids haven't complained. I'll be back!
Feb 22, 2018
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for your review, we are happy that you like our product, please feel free to call us at 1-866-979-7463 and email us at support@123ink.ca if you have any questions.

My rating on this item is a bit random as I never did receive the item due to it being on back order, so my order was cancelled. Too bad because the price seemed right.
Mar 21, 2017
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear Kevin, Thank you very much for your review. We dont have it in stock and we have sent you e-mail to notify you the issue. We refunded the full amount to your account. Sorry for the inconvenience.

I've bought these previously and they work just as well as "originals" with a better price ..... although I think the price could be lower still. But I'm sure you all know that already
Mar 21, 2017

Loading...