Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

43215
I have three channels that are well within this antennas advertised range. One works all the time, but one of the others cuts out during bad weather, and the third channel rarely works. I am very disappointed with it.
Apr 02, 2018
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear Brendan, Thank you very much for your review. For your case, could you please send the inquiry to our support@123inkcartridges.ca. Our customer service may can help you in the further step.

came free with my order. The usb port being on the bottom is nice for some areas in the home as it keeps the cord from sticking out too far.
Jan 02, 2018
They are great in our farm equipment as different operators have different phones. They have been reliable so far.
Jan 02, 2018
They worked good for a while. But now they work sometimes and not others. I'll plug them in and my phone will tell me they are not certified and may not work with this Iphone. I have bought several nylon braided cords including the 1m length, and they pretty much all have this issue.
Jan 02, 2018
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear Customer, Thank you for your review. For your case, if any possible to send the pic which can show the problem of the cable to our support@123inkcartridges.ca? We have 1 year warranty for the cable. Once we receive the pic, we will arrange refund or replacement.

I love the 2 M length and its been reliable so far.
Jan 02, 2018
its a great car mount for the price. Would be nice if it came with extra adhesive for the plate that goes on the back of the phone though, so that it can be moved when you upgrade your phone.
Jan 02, 2018
works well so far
Jan 02, 2018

Loading...