Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

43215
an affordable brilliant solution for dishwashing
Oct 07, 2019
used it on my glasses and worked fine, I will try it on the car windshield and i hope to work as well
Oct 07, 2019
good quality and economic product
Oct 07, 2019
Awesome quality, firm, feels like a professional
Oct 07, 2019
Bad quality doesn't work at all the down part of the red plastic lever always stuck and does not go back to block the dispenser. Also, the red handle always ends up broken after the first or the second pull.
Oct 07, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ). We are more than happy to help you here .Best regards

My kid was very happy with it. the best thing about it is that it has self-storage.
Sep 25, 2019
excellent quality, but a little bit expensive when I saw the sale price.
Sep 25, 2019
I loved it but the color received was neither of the ones advertised. I received two brown in color.
Sep 25, 2019
well designed and fit for purpose. The only drawback is that you can not try to lift it because the connection are loose, you have to roll it only.
Sep 25, 2019
reference to the price for 10 pieces it is excellent deal
Sep 25, 2019
fabric and capacity are awesome
Aug 05, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for writing in, we appreciate your feedback, please call us at 1-866-979-7463 or email us at support@123ink.ca if you have any questions.

sale price is very good
Aug 05, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for writing in, we appreciate your feedback, please call us at 1-866-979-7463 or email us at support@123ink.ca if you have any questions.

unmatched price, nice markers
Aug 05, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for writing in, we appreciate your feedback, please call us at 1-866-979-7463 or email us at support@123ink.ca if you have any questions.

quality is amazing
Aug 05, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for writing in, we appreciate your feedback, please call us at 1-866-979-7463 or email us at support@123ink.ca if you have any questions.

best market value
Aug 05, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for writing in, we appreciate your feedback, please call us at 1-866-979-7463 or email us at support@123ink.ca if you have any questions.

described as is, bought at sales price
Aug 05, 2019
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer, thanks for writing in, we appreciate your feedback, please call us at 1-866-979-7463 or email us at support@123ink.ca if you have any questions.


Loading...