Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

43215
Doesn't connect securely to my android tablet or smartphone. Cables falls out of the device and that is quite inconvenient.
Dec 07, 2017
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Dear customer ,thanks for your kind reviews .Any quality issue ,could you contact our 24 hours customer service for help ?You could reach them by calling 1-866-979-7463 or sending online live chat (from Monday to Friday )or sending an email inquiry to us (any time ).We cover life time warranty for it .We are more than happy to help you here .Best regards

Connector casing broke after a couple of days use. The cable is still working fine but I had to glue de casing back on.
Dec 07, 2017
Not expensive and easy to maneuver using a 65 inch LCD screen. Great purchase.
Dec 07, 2017
Installed 4 of these in my home. Bed room next to coffee tables and in living room where most ofter we brows on our phones and tablets. Easy to install. You may have problems fitting it in your wall boxes as the device is large.
Dec 07, 2017
Quite large. Will have to use third party sticky tape for easy removal If I ever need to move it. Doesn't fit on my brick wall. The Audio sound is loud enough to be heard in our 3 story 2700 square feet home. Many sound options.
Dec 07, 2017
Great for my use.
Dec 07, 2017
Works as mentioned. Used it to extend
Nov 28, 2017
Do not recommend. Had a bad Batch ? 1 in 2 didn't work. Reveived a replacement but the image quality from my webcam connected with this cable was not up to standard. Recommend using a cable with a repeater for a webcam.
Oct 11, 2017
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hello François, We are sorry to hear that you had a bad experience with this item. As you did receive the replacement, if there is any issues with it, please don't hesitate to contact our customer service as it's under lifetime warranty. - Isabelle

Happy with these cables. I used to buy a different product but would ear interference in the sound. But not with these.
Oct 11, 2017
Audio and video cable work fine. No defective cable to report.
Oct 11, 2017
Great product. Workes fine and easy to install.
Oct 11, 2017
All cables work fine. All in same condition.
Oct 11, 2017

Loading...